Per 1 februari of 1 maart, in Eindhoven, 32 tot 40 uur
Wat ga je doen?
Als back-office coördinator ben je de thuisbasis van ons kantoor in Nederland (je gaat zelf dus niet op reis). Je houdt je vooral bezig met:
- Samenwerking en afstemming met de drie projectmanagers over de logistieke kant van alle reizen;
- Coördinatie en uitvoering van de logistiek (regelen van vliegtickets, hotels, restaurants ed.) van onze programma’s, in afstemming met een zakelijk reisbureau, of rechtstreeks met organisaties in het buitenland;
- Het maken van zogenaamde ‘program guides’ (teksten maken, foto’s bewerken);
- Het beheren van onze website;
- Communicatie met deelnemers van reizen als het gaat om planning en logistiek;
- Overall planning en coördinatie van de uitvoering van onze reizen;
- Het bijhouden van ons CRM-systeem;
- Het maken van financiële eindafrekeningen en overzichten.
Wie zoeken wij?
- Je hebt ruime ervaring opgedaan als project-assistent, back-office medewerker of reisbureau medewerker, het liefst binnen een zakelijke dienstverlener en/of internationale omgeving;
- Je vindt het leuk om in een klein team te werken en je bent flexibel;
- Je hebt ervaring met ondersteuning bij reizen en/of events, en het zou tevens erg helpen als je zelf reiservaring hebt (en dus kunt inschatten wat onze klanten op reis belangrijk vinden);
- Je hebt een goede beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal in woord en schrift;
- Je vindt het niet erg om zelfstandig te werken, bent nauwkeurig en kunt goed omgaan met deadlines;
- Je hebt een ‘getting things done’ mentaliteit;
- Je bent handig met ICT en nieuwe media: MS-office, apps, websitebeheer en social media (ervaring met Apple is een pré);
- Je woont in Eindhoven of omgeving.
Wat bieden wij?
Wij zijn een klein bedrijf, waardoor je je met verschillende dingen kunt bezighouden. Wij vragen flexibiliteit, maar kunnen jou dat ook bieden. We werken als team hard aan de projecten die we uitvoeren, en bieden je tegelijkertijd een werkomgeving waarin persoonlijke ontwikkeling, inspiratie en plezier erg belangrijk zijn: “work hard, play hard”!
Ben je onze nieuwe collega die vanaf 1 februari of 1 maart 2017 met ons meewerkt aan reizen naar Silicon Valley, Israël, Berlijn, Londen en Japan? Stuur dan zo snel mogelijk en uiterlijk 20 december je Engelse motivatie naar info@voyedge.nl. Voeg ook je CV bij (deze mag in het Nederlands). Voor vragen kun je ook terecht op dit adres of bel je naar: Rosalie Urselmann, tel. 06-24980427. Meer informatie over wie we zijn en wat we doen, vind je op www.voyedge.nl.