VoyEdge zoekt back-office coördinator (duizendpoot)

4 juli 2017

Aankondiging

VoyEdge is een klein en ambitieus bedrijf dat gespecialiseerd is in het ontwikkelen, organiseren en begeleiden van zakelijke inspiratie, kennis- en innovatiereizen voor bestuurders, managers en ondernemers. Per 1 september 2017 zijn wij op zoek naar een back-office coördinator.

Per 1 september 24-28 uur

Wat ga je doen?

Als back-office coördinator ben je de thuisbasis van ons kantoor in Eindhoven op Strijp S samen met onze andere back-office collega. Je gaat zelf dus niet op reis. Je houdt je vooral bezig met:

  • Samenwerking en afstemming met de drie projectmanagers over de operationele uitvoering en de logistieke kant van alle reizen;
  • Coördinatie en uitvoering van de logistiek (regelen van vliegtickets, hotels, restaurants, transfers, leisure activiteiten e.d.) van onze programma’s, in afstemming met een zakelijk reisbureau of rechtstreeks met organisaties in het buitenland;
  • Het maken van ‘Program Guides’ (Digitale gids met daarin alle benodigde informatie voor de deelnemers, teksten (op)maken, foto’s bewerken);
  • Het beheren van onze website;
  • Communicatie met deelnemers van reizen als het gaat om planning en logistiek;
  • Overall planning en coördinatie van de uitvoering van onze reizen;
  • Het bijhouden van ons CRM-systeem;
  • Het bijhouden van het budget per reis en het maken van financiële eindafrekeningen per project.

Wie zoeken wij?

  • Je hebt ruime ervaring opgedaan als project-assistent en/of back-office medewerker, het liefst binnen een zakelijke dienstverlener en/of internationale omgeving;
  • Je vindt het leuk om in een klein team (5 personen) te werken en je bent flexibel;
  • Je hebt ervaring met ondersteuning bij reizen en/of events, en het zou tevens erg helpen als je zelf reiservaring hebt (en dus kunt inschatten wat onze klanten op reis belangrijk vinden);
  • Je hebt een goede beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal in woord en schrift;
  • Je vindt het niet erg om zelfstandig te werken, bent nauwkeurig en kunt goed omgaan met deadlines;
  • Je bent in staat om je werkzaamheden voor meerdere projecten tegelijkertijd te managen en organiseren;
  • Je hebt een ‘getting things done’ mentaliteit;
  • Je bent handig met ICT en nieuwe media: MS-office, gebruik van apps, websitebeheer (CMS systemen), CRM systemen, foto’s bewerken, iBooks Author en social media (ervaring met Apple is een pré);
  • Het salaris is afhankelijk van werkervaring en zal liggen tussen de € 1750 en € 2300 bruto per maand op basis van een fulltime contract;
  • Je woont in Eindhoven of in een straal van 5 km daar omheen.

Wat bieden wij?

Wij zijn een klein bedrijf, waardoor je je met verschillende dingen kunt bezighouden. Wij vragen flexibiliteit, maar kunnen jou dat ook bieden. We werken als team hard aan de projecten die we uitvoeren, en bieden je tegelijkertijd een werkomgeving waarin persoonlijke ontwikkeling, inspiratie en plezier erg belangrijk zijn: “work hard, play hard”!

Ben je onze nieuwe collega die vanaf 1 september 2017 met ons meewerkt aan o.a. reizen naar Silicon Valley, Israël, Berlijn, Londen en Japan? Stuur dan zo snel mogelijk en uiterlijk 30 juli je Engelse motivatie naar info@voyedge.nl. Voeg ook je CV bij (deze mag in het Nederlands). Voor vragen kun je ook terecht op dit adres of bel je naar: Rosalie Urselmann, tel. 06-24980427. Meer informatie over wie we zijn en wat we doen, vind je op www.voyedge.nl

 

Image front page: Reedz Malik (CC)

TERUG NAAR BOVEN TERUG NAAR BOVEN